Homeמה חברות בניית אתרים לא מגלות לכםעיצוב ופיתוחהכלמה חברות בניית אתרים לא מגלות לכם

מה חברות בניית אתרים לא מגלות לכם

עסקים רבים נכנסים למסע עם חברות בניית אתרים כדי להקים נוכחות מקוונת. אתר אינטרנט הוא לעסק חלון ראווה וירטואלי של מוצרים או שירותים, מספק אמינות, גישה ללקוחות פוטנציאליים, מעורבות ואיסוף נתונים קריטיים לשיווק.

סקר של Clutch חשף שקרוב לשליש מהעסקים הקטנים אינם מחזיקים אתר אינטרנט. זה מעורר השפעה מכיוון שחברות בניית אתרים לא מדגישות את החשיבות של נוכחות מקוונת חזקה. בעלי עסקים חייבים להבין שהעסק שלהם עלול להישאר בסכנה בעולם הדיגיטלי המתמיד.

עם זאת, עוסקות רבות בתחום בנייה ועיצוב אתרים, מה שהופך את הבחירה בחברה הנכונה למשימה מורכבת. חשוב לבחור חברה שתבנה את האתר בדיוק כפי שרוצים.

אבטחה ואיומי סייבר הם נושאים חמים. רק כ-64.2% מהאתרים משתמשים בפרוטוקול מאובטח (HTTPS). אתר אינטרנט חייב להיות מאובטח באמצעות תעודת SSL, מה שמגן על מידע רגיש.

עסק בלי אתר מאובטח נחשב לא אמין וחובבני. גולשים עשויים להימנע מרכישה מעסק כזה וגם גוגל מעדיף אתרים מאובטחים.

חברות בניית אתרים צריכות לספק לוחות זמנים מדויקים ולהגדיר זמנים ברורים. זה יסייע להבטיח שהאתר יהיה מוכן בזמן וימנע עיכובים מיותרים.

שקיפות בעלויות של חברות בניית אתרים

  1. הצעת שירותים שלא לצורך:
    חברות בניית אתרים רבות מנצלות את חוסר הידע של בעלי עסקים קטנים כדי לשכנע אותם לרכוש שירותים ורכיבים שאינם נחוצים. שירותים כמו ממשק משתמש להעלאת תכנים אורגניים ואבטחת סליקה יכולים להוסיף עלויות לאתר מבלי שיהיו חיוניים לכל עסק.

עסקים קטנים רבים זקוקים רק לאתר תדמית פשוט המציג את פעילות העסק ומאפשר יצירת קשר. אתר כזה ניתן לבנות בעלות נמוכה יחסית.

לכן, חשוב לבעלי עסקים קטנים לבחון היטב את השירותים והרכיבים הדרושים לאתר שלהם לפני שהם מקבלים הצעת מחיר. ולכולם אנו ממליצים להתייעץ עם מספר חברות בניית אתרים כדי להשוות מחירים ושירותים.

  1. עלויות נסתרות:
    אחד הדברים החשובים ביותר שכדאי לדעת הוא שנכנסים לפרויקט מול חברות בניית האתרים הוא העלות הסופית של הפרויקט – עלויות עבור בניית האתר יכולות להיות גבוהות יותר ממה שאתם חושבים. חברות בניית אתרים רבות מציעות הצעות מחיר נמוכות בהתחלה, אך לאחר מכן הן עשויות להוסיף עלויות נוספות עבור דברים כמו עיצוב, תוכן, קידום אתרים ועוד.
  2. דמי תחזוקה ואחריות:
    חשוב לבדוק את היקף האחריות שמספקת חברת בניית האתרים. אם האתר שלכם זקוק לתחזוקה על בסיס קבוע, חשוב שתדע שיש למי לפנות. חברות בניית אתרים רבות מציעות אחריות לתקופה מוגבלת, אך חשוב לבדוק את תנאי האחריות לפני שאתם מקבלים החלטה. כמו כן, אם מציעים לכם תחזוקה ואתם לא יודעים לנהל את האתר בעצמכם, אנו ממליצים לקחת אותה (כמובן בהתאם לכדאיות הכלכלית).
  3. אי התאמה של האתר לממשקים במובייל:
    רוב הגולשים באינטרנט משתמשים במכשירים ניידים. חשוב שהאתר של העסק שלכם יהיה מותאם בצורה הטובה ביותר למסכים קטנים. אתר שאינו רספונסיבי למובייל יהיה קשה לגלישה במכשירים ניידים, מה שעלול להוביל לירידה בתעבורת הגולשים לאתר שלכם.

הבטחות לחוד ומציאות לחוד

חברות בניית אתרים רבות מבטיחות ללקוחות שלהן הבטחות רבות, שלרוב אינן מציאותיות. כבעלי עסקים ככל הנראה תשמעו מלא מעט חברות בניית אתרים הבטחות לתנועה רבה לאתר ו/או שיפור משמעותי במיקום האתר במנועי החיפוש. אם ההבטחות נשמעות מוגזמות – כנראה שמוכרים לכם חלום. על כן, חשוב לזכור שהבטחות אלו אינן תמיד ניתנות לביצוע, ואם נדלקה לכם נורה תבדקו היטב את הניסיון והמוניטין של החברה לפני שבוחרים בה.

חתונה קתולית עם חברות בניית אתרים

חשוב לחתום על חוזה מפורט עם החברה שנבחרה לבנות את האתר שלכם. שימו לב להגדרות של הזכויות והחובות של כל צד בעסקה. במקרים רבים גם תדרשו לתקופת התחייבות או בדמי הקמה חד-פעמיים גבוהים, אל תחששו מדובר בסעיף הוגן המשקף את ההתחייבות של שני הצדדים לתהליך.

מצד שני, הקפידו לבדוק שהחוזה כולל את המחיר, לוחות הזמנים, היקף העבודה הנדרשת, וכן את התנאים לפיצוי במקרה של אי עמידה בהסכם.

תקשורת בונה

חברה אמינה לבניית אתרים תשקול כל דבר בתהליך העבודה מולך כלקוח שהוא בעל עסק: החל מתבנית ופלטת הצבעים וכלה בניווט באתר, וזאת כדי ליצור עיצוב אתר שמתאים לשפה הוויזואלית של המותג שלכם. חברות בניית האתרים ישתפו ויתיעצו אתכם בכל שלב במטרה להבטיח שהאתר ידבר בשפה העיצובית שתעביר את התחושה המדוייקת של המותג שלכם.

חברות בניית אתרים בלי אתרים לדוגמה

האם הייתם קונים סלון בלי שהתחברתם לעיצוב והרגשתם שהכריות בדיוק בגובה ועוצמת הרכות שאתם אוהבים? כנראה שלא. כדאי שתנהגו בדיוק באותו אופן גם בבחירת חברה מבין חברות לבניית אתרים. דרשו לראות דוגמאות לאתרים מתוך הפורטפוליו שלהם. כך תוכלו לבחון את יכולות החברה ולקבל מושג לגבי העיצוב והפונקציונליות של האתרים שהחברה בנתה בעבר. לכן, במידה והחברה שאתם יוצרים איתה קשר אינה מציגה דוגמאות לאתרים שנבנו בעבר, זהו סימן אזהרה חמור לכך שהחברה אינה מקצוע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קישורים מהירים

הירשם לניוזלטר שלנו

  • בית
  • שירותים
  • הבלוג שלי
  • קצת עליי
  • צור קשר

רוצה יותר כניסות לאתר?